AnnChuangCrafts

AnnChuangCrafts

2015-02-25

Mandy老師『美食』ATC交換活動

大家好:
這個月參加Mandy老師主辦的ATC交換,題目是我最愛的--美食。熟識我的朋友都知道我是個大胃王,呵呵! 麵包、甜點我也很喜歡,所以這次放棄壽司,決定做"甜甜圈"!!



我先用Distress Ink蓋印後,用Copic上色

接著,有的甜甜圈直接上3D膠,撒上造景雪花或剪的各色小紙屑,
有的則是燙凸後上3D膠再撒小紙屑

進烤箱囉~~(其實是晾乾)

將描圖紙燙凸"DONUT"字章

 組合"包裝盒"囉!

做標籤
 

裝盒~完成

謝謝大家觀賞,希望大家喜歡!!

Ann

I would like to enter this card in the following challenges:

2 則留言:

  1. hello Ann! super cute cards, luv the sweet tags! so glad you played along with us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

    sparkle & shine! *~*

    回覆刪除
  2. Wow! Fantastic collection of fun cards! Love the shimmery silver embossed sentiment! Thanks for joining along with the Simon Says Stamp Monday challenge!

    回覆刪除

Thanks so much for stopping !