AnnChuangCrafts

AnnChuangCrafts

2014-04-14

Abigail

大家好
我終於把G45美編紙拿出來用了
因為它真的很美,美到我捨不得用
看到魔卡挑戰的主題後
我決定試試看一直很想嘗試的拼貼

我還將SPD的羽毛刀模用七彩燙凸粉燙凸
讓它呈現孔雀羽毛般的色彩


























中間的仕女
我用Copic及色鉛筆上色
還特地幫她化妝喔!呵呵!
耳環和戒指也都上了一層stickles
讓她珠光寶氣一點
希望大家喜歡這次的作品



























Supplies:


Entries:
1.More Cards Challenge 魔卡挑戰#110 ~ 英語ABC之abigail
2.Love To Scrap Challenge #27 ~ Anything Goes!
3.Simon Says Monday Challenge ~Winged Things

4 則留言:

  1. This is such a gorgeous card, Ann. I love all the beautiful patterned paper you used on the background. The lady image is very elegant. Thank you so much for sharing with us at Simon Says Stamp Monday Challenge. :)

    回覆刪除

Thanks so much for stopping !